annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony cachback: serienummer klopt niet

Pinguinos
Ontdekker

Sony cachback: serienummer klopt niet

Hallo,

 

ik heb de Sony HVL-F60RM flitser gekocht.

Nu wil ik de gegevens invullen om van de cashback te genieten.

 

Helaas vind ik de serienummer niet!

Ik heb ook de HVL-F45RM gekocht en het serienummer is gegraveerd in de kop van het toestel, dus dat lukt.

Bij de HVL-F60RM staat er een nummer dat begint met B01..., maar als ik die invul op de cashback pagina, dan staat dat er het moet bestaan uit 7 cijfers.

 

Dus mijn vraag: waar vind ik het serienummer van de HVL-F60RM?

 

Zelfs Kamera Express, waar ik de flitser heb gekocht, kan mij niet verder helpen en ik wil die 70 euro natuurlijk niet mislopen.

 

Alvast bedankt

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Geen streepjes code op de verpakking aanwezig?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
hjvdhoek
Ontdekker

Ik heb twee Sony flitsers gekocht maar de streepjescode op de doos is op beide dozen het zelfde. Dus ik zit ook met dit probleem.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik denk dat @Bibi_Sony dit even voor je moet navragen dan. 

profile.country.NL.title
hjvdhoek
Ontdekker

Dank je. Hieronder volgt de vraag zonder bijgevoegde foto's. Misschien hebben anderen er ook wat aan.

Bij het invullen van het cashbackformulier betreffende 2 Sony flitsers HVL-F60RM (2x €70) stuitte ik op het probleem dat het digitale formulier de ingegraveerde serienummers van de flitsers niet accepteert. Het moeten volgens het formulier 7 cijfers zijn maar het nummer op de flitsers begint met een B en daarop komen 6 cijfers. Op de beide dozen staat maar 1 streepjescode die voor beiden gelijk zijn. Dus dat is ook het goede serienummer niet. Mijn conclusie is dat er een miscommunicatie is met de opstellers van het cashback formulier en de praktijk dat het serienummer van deze flitsers niet zijn in te voeren. Op de doos staat maar 1 streepjes code in tegenstelling tot de dozen van lenzen en camera's waar meer streepjescodes vermeld staan met de serie nummers. Graag een oplossing a.u.b. Bij deze tekst zijn 2 foto's bijgevoegd. Een van het formulier met de afwijzing van het nummer op de flitser en het nummer van de flitser zelf.

profile.country.NL.title
hjvdhoek
Ontdekker

Bericht van Sony:

 

Graag wil ik u verzoeken om een Uw Flitser HVL-F60RM met serienummer 014430 te registreren voor de cashback.
Gelieve bij te voegen een copy van uw factuur waarop duidelijk het modelnummer van de flitser te zien is, waar deze gekocht is en het BTW bedrag.
Tevens verzoeken wij u een foto van uw serienummer te maken op uw flitser en deze mee te zenden met uw aanvraag.
Voor meer informatie over deze campagne leest u de algemene voorwaarden of de veelgestelde vragen op de cashback pagina op de Sony website.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
 
Helaas Klopt dit NIET! Formulier vraagt om 7 cijfers. We komen dus niet verder.