annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Inschakelen tv

profile.country.NL.title
KD43x75WL
Ontdekker

Inschakelen tv

Is het op de ene of andere manier mogelijk om de tv in te schakelen met de cijfertoetsen op de AB? Ik kan hem nu alleen inschakelen met de aan/uit toets. Met mijn vorige tv kon dit ook met de cijfertoetsen en P + / -  toetsen.

En als ik een externe hdd aan de tv heb hangen dan blijft deze draaien als ik de tv in standby zet. Is dit ook te wijzigen?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Busra-Sony
Lid

Hi, ik ga het intern navragen en kom hier zsm op terug! - Sony

profile.country.NL.title
Busra-Sony
Lid

Dit lukt helaas niet aangezien het aan en uit zetten via Infrarood gebeurt en nadat het toestel ingeschakeld wordt werkt de afstandsbediening via Bluetooth, (met als voordeel dat je niet naar de TV hoeft te richten om hem te bedienen). Zou alleen kunnen als de Bluetooth van de remote altijd actief zou blijven maar dan zijn de batterijen heel snel leeg en dat is in deze tijd waarbij milieu een steeds groter rol gaat spelen geen optie. 

profile.country.NL.title
KD43x75WL
Ontdekker

Volgens mij werkt de rmt-tx450e niet via Bluetooth. En heb ook nog een rmt-tx100u. En die ook niet volgens mij. Ik heb bovendien Bluetooth uitgeschakeld en de AB werkt gewoon nog. En tot slot moet ik altijd richten op de tv richten om hem te bedienen. Waarschijnlijk geld dit verhaal voor de andere AB die er bij zit, die met stembediening.

profile.country.NL.title
KD43x75WL
Ontdekker

Merkte net trouwens dat, naast de aan/uit knop, de TV knop en de Netflix knop ook de tv inschakelt.