annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

e-reader laadt niet meer op

Moniqueo
Nieuw

e-reader laadt niet meer op

De batterij van de sony prs t1 laadt niet meer op. Hij geeft 100% vol aan maar als gaat direct weer uit na de melding dat de batterij een laag vermogen heeft en uitgeschakeld wordt.
Als ik de reader aansluit aan de computer om op te laden gaat ook het rode lampje niet branden. zelfde met netstroom gaat ook het lampje niet branden.
Ook wordt de reader niet herkend op de computer en in reader voor pc. Ik heb de reader gereset met de "harde reset" maar ook dat helpt niet. als ik de reader aansluit krijg ik ook niet de mogelijkheid tussen opladen en gegevensoverdracht. hij schakelt gelijk aan. Hij blijft dan onder stroom ook gewoon aan staan als ik hem dan uitschakel gaat die gelijk vanzelf weer aan.
Herkent iemand dit probleem en wie heeft er een oplossing voor.
Hoor het heel graag.
Groet Monique

5 ANTWOORDEN 5
frelia
Nieuw

Ik heb hetzelfde probleem heb je al een oplossing behalve een nieuwe e reader kopen.

tetteroj
Nieuw

Ik heb op dit moment precies hetzelfde probleem.

Is hier al een oplossing voor gevonden? Kan het niet uit de berichten halen.

Jos

wierland
Nieuw

Kan ik zelf de nieuwe batterij plaatsen? moet ik solderen? Waarom gaat de kast niet gewoon met schroeven open?

 

wierland
Nieuw

Heb via internet nwe batterij besteld maar ja nu moet hij er nog in? Moet ik dat solderen?

 

Anonymous
Niet van toepassing

Hi wierland,

 

De Ondersteuningspagina van de PRS-T1 is hier te vinden. 

 

Ik heb de handleiding eens doorgenomen om te kijken of daar iets over het verwisselen van de batterij in staat en volgens mij is het enige dat daarover vermeld wordt: "Verwijder de batterij niet zelf, maar neem contact op met Service en ondersteuning van Sony."

 

Mocht je contact willen opnemen met Support dan kun je dit doen via dit contactformulier.

 

Hopelijk heb je hier wat aan.

 

Succes ermee! 

 

Arthur