anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić dlaczego tak się dzieje?

ewa25-----
Początkujący

Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić dlaczego tak się dzieje?

Często oglądam filmy DVD i zaobserwowałam dość dużą różnicę w jakości obrazu (obraz z DVD to „żyleta”) w porównaniu ze średnią jakością obrazu w telewizji. Jestem laikiem w tej tematyce, mam prośbę - czy mógłby mi ktoś wyjaśnić dlaczego tak się dzieje?

4 ODPOW. 4
oldguest
Początkujący

Zależy czy mówimy o analogu (tutaj dużo zależy od samej instalacji antenowej) czy o cyfrowej telewizji.
Należy sobie uświadomić że przepływ danych na płycie DVD to do około 6mbps. W telewizji satelitarnej czy naziemnej cyfrowej rzadko to jest powyżej 1mbps (chodź na kanałach premium niekiedy to wygląda trochę lepiej, dla ciekawostek można dodać że przy wprowadzaniu HD pojawiły się głosy że nadawcy satelitarni powinni się nauczyć nadawać dobrze w pełnym PAL-u a żeby potem zaczęli nadawać w HD). Wszystko z powodu za dużej ilości kanałów na Hot Bird oraz na Astrze. Ale to już problem niezależny od telewizorów. Jak to mówią z pustego nawet Salomon nie naleje.

profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Jeżeli masz cyfrową telewizje to problem może też wynikać z podłączenia tych urządzeń. Możesz napisać co z czym, przez jaki kabel masz podłączone?

scarface-----
Początkujący

Ewo, odnosząc się do twojego pytania tu i podobnego w innym temacie, różnice mogą wynikać z (w przypadku nadawców satelitarnych czy telewizji cyfrowej naziemnej)

1. Jakości sygnału dostarczanego przez nadawcę czyli w skrócie ilość bitów przeznaczony na satelicie na danym programie.
2. Jakości samego materiału (czyli ten sam kanał może mieć różną jakości obraz, puszczając różny materiał)