annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

43 XF 8096 zwart beeld bij opstarten , vaak bij hoge kanaal nummers in de lijst en free to air

profile.country.NL.title
gerardhenri
Ontdekker

43 XF 8096 zwart beeld bij opstarten , vaak bij hoge kanaal nummers in de lijst en free to air

Hallo ,

Er is mij opgevallen dat ik zwart beeld heb bij opstarten, als de Tv op hoge kanalen heeft gestaan bv 455.

Dan druk ik op TV of  op Apps en dan Tv, dat wil wel eens werken. Soms op nieuw opstarten.

Het komt ook geregeld voor dat ik de tv aan zet op Kanaal 1 ,en hij doet het dan wel dan wel in 1 keer, maar dan staan de pictogrammen onder in beeld nog op bv 502. Waar ik de vorige dag naar gekeken heb.. 

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welke FTA zender op voorkeuze 455 is de betreffende zender?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
gerardhenri
Ontdekker

Hallo, Ik heb zomaar een getal ingegeven, maar het kan elk kanaal zijn bv 374 of 502 476 356 . Maar ik heb het ook op kanaal 29 30 32 en dat is ESPN dat is ook betaald ..   het viel me laatst op ... vooral met die pictogrammen

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Blijkbaar (ESPN) maak je gebruik van een CI+ module, de XF8096 e.a. hebben de tijd nodig op de kanalen vrij te geven die bij het abonnement behoren. na enkele seconden komt eerst het geluid en daarna het beeld van het desbetreffende kanaal.

Een work-a-round die ook hier wordt uitgevoerd is om het toestel voordat deze wordt uitgezet op een FTA kanaal te zetten om daarna het toestel uit te zetten.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
gerardhenri
Ontdekker

Blijkbaar (ESPN) maak je gebruik van een CI+ module, de XF8096 e.a. hebben de tijd nodig op de kanalen vrij te geven die bij het abonnement behoren. na enkele seconden komt eerst het geluid en daarna het beeld van het desbetreffende kanaal.

Dat klopt ,.. maar bij mij blijft hij zwart , vooral op de hoge kanalen en die zijn vanaf 111 tm 530 FTA ,behalve gecodeerde kanalen .  Ik denk dat het een geheugen probleem is , want de pictogrammen blijven ook wel eens staan. Op het vorig kanaal zag ik.... Het zwart blijven is regelmatig maar niet altijd .....

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Het beste is om voordat u de TV uitzet deze op kanaal/zender 1 te zetten.

__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________