annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Invoer WiFi wachtwoord lastig

profile.country.NL.title
wmk1966
Ontdekker

Invoer WiFi wachtwoord lastig

Vreemd dat de handleiding zo incompleet is en er zoveel cruciale info ontbreekt. Handleidingen dienen de essentiële stappen te beschrijven. Of het instellen dient echt zichzelf te wijzen. Echter, als je al een uur moet aanklooien voor alleen je wifiwachtwoord invoeren? En dat bij Sony?

Invoer wifi-ww is dus niet lastig...het is onmogelijk.

Gezocht op dit forum en voorgaande antwoord gezien, maar als je geen idee hebt wat de 'Action Menu button' is....

Natuurlijk alle knoppen geprobeerd, want nergens uitleg (ook niet in handleidingen).

Gezocht op internet en vind alleen "By pressing the ACTION MENU button, a menu appears and provides ../blahblah/.. depending on the selected screen."

Kortom, geen info en na een uur nog steeds geen verbinding met internet.... Best triest toch?

En 'tekstvlak' om ww in te voeren hebben we wel gevonden hoor. Je kan er dus alleen geen 'toetsenbord bij vinden...

Welke knop is die "Action Menu button"

15 ANTWOORDEN 15
profile.country.NL.title
wmk1966
Ontdekker

@HereIsTom gboard geupdate en TV herstart. Helaas, nog steeds géén keypad op het scherm. Wat is hier aan de hand? 

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

@pa3eia Inmiddels gebruik ik een ethernet kabel via Powerline adapters, werkt stuk stabieler/sneller dan via Wifi.

__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

@wmk1966 Misschien dat een reset naar fabrieksinstellingen dan helpt.

__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
wmk1966
Ontdekker

@pa3eia ja, als het nu kon zou ik de TV ook op de UTP-kabel zetten, maar lukt vanwege de plaats en kabel nu niet.

Daarnaast moeten alle functies gewoon naar behoren werken.

En deze smart TV laat mij me toch behoorlijk dom voelen...

Overigens verschijnen in diverse apps (zoals Prime) de toetsenbordjes wel. Er is dus echt iets aan de hand met gboard en dus aan de basis. Bij het instellen heb je toch altijd eerst internet nodig en dat gaat zonder gboard niet lukken via wifi.

Tv is gekocht bij CoolBlue. Wat raad je aan: naar klantenservice CoolBlue of Sony NL?

profile.country.NL.title
wmk1966
Ontdekker

@HereIsTom thanks voor de tip. Lijkt Gaan we zeker ook aanschaffen. 

profile.country.NL.title
wmk1966
Ontdekker

@HereIsTom @pa3eia 

Ok, het toetsenbord verschijnt nu wel.... we hebben géén idee wat we hebben gedaan.

Nogmaals hartelijk dank voor de suggesties!