annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony breng eens goede updates uit.

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

Sony breng eens goede updates uit.

Ik heb sinds de laatste nieuwe update. dat de tv weer regelmatig weer opnieuw opstart als ik tv aanzet dat het beeld dan vast loopt en dan de tv crasht en opnieuw opstart. dit maal light het niet aan soundbar die staat via optische kabel. ik heb alles al gedaan zoal de bekende power reset. en normale reset via het menu. maar het blijft zich regel matig voor doen. wordt er nou wel een beetje gek van. waarom bied Sony niet de mogelijkheden aan om terug te kunnen naar android 7. mijn volgende tv wordt zeker geen Sony meer als ze niet met een oplossing komen. het gaat om update v.6.7140 die er op staat. en met android 7 had ik deze problemen niet !!! 

123 ANTWOORDEN 123
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@broekhua klopt dat weet ik inderdaad. maar ik baal er gewoon van dat er geen downgrade naar android 7 mogelijk is. uiteraard weet ik dat het ivm de veiligheids updates te maken heeft. maar vanuit mijn optiek vind ik eigenlijk wel dat Sony de mogelijkheid moet geven dat je hem terug kunt zetten toen alles gewoon werkte

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@broekhua of weet jij een manier hoe ik hem eventueel terug kan zetten naar android 7 ? dat zou fijn zijn 

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@Rico112 

Sorry Rico. Maar dat weet ik niet. Daarvoor moet je denk ik contact opnemen met Sony Support Service. Al verwacht ik daar niet veel van.

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@broekhua bedankt voor je reactie. ik denk dat daar ook inderdaad niet ver mee kom. heb al een keer een poging gewaagd zonder succes helaas. ik heb tot nu toe nog geen reboots gehad trouwens met die hdmi indeling uit. die jij ook uit hebt staan. voor het betere beeld. maar ik hou het wel even in de gaten ben benieuwd of het nu goed blijft gaan.

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@broekhua ik was te vroeg met dit als op gelost te zetten. maar ik had net toch weer een spontane reboot bij het aanzetten van de tv. had even beeld toen hij aan ging en toen starte hij opnieuw op. heb je eventueel nog tips?

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@Rico112 

Ook ik heb met mijn KD-55XD8599 nog regelmatige reboots.

Stelselmatig wanneer ik NPO Start gebruikt heb. Dan heb ik daags daarna bij opstarten een Reboot.

Heb je jouw TV al eens een poosje gebruikt zonder de Next. Dus via de eigen ingebouwde DVB-C Tuner. Daar heb je verder niet op gereageerd.

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@broekhua nee dat heb ik nog niet gedaan ik kan ook niet makkelijk bij de kabels aan de achterkant van tv. maar wat ik vanmorgen wel gedaan heb. is tv terug gereset via de knoppen aan de achterkant van tv dat stukje kan ik redelijk makkelijk bij. next box volledig uitgeschakeld met de power knop aan de achterkant. en nu heb ik de cec killer er tussen gezet heb de next box als laatste weer aangezet na dat ik klaar was met her installeren. ik hoop dat dit de next box uit zijn geheugen wist nu de cec killer er tussen zit ?

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@broekhua ik had net weer een reboot. dus weer opnieuw ingesteld. misschien een gekke vraag ik heb ook vpn zou het kunnen dat het daar door komt ? want heb het idee als ik een keer met vpn verbonden ben dat erna die reboot komt. ik heb hem nu als domme tv gelaten niet aan het internet om te kijken wat er dan gebeurd. ik weet in ieder geval wel dat mijn volgende tv geen Sony meer wordt. ik weet niet of jij toevallig je tv ook gewoon verbonden hebt met internet? om dat jij ook je shield gebruikt

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@Rico112 

Mijn TV is verbonden met het internet via een Lan verbinding. Maar niet via VPN.

In de stand Standby vindt regelmatig internet verkeer plaats.

Regelmatig wordt gecheckt op Updates. Ook gebruikersinformatie wordt regelmatig opgevraagd. Je kan dit uitschakelen bij de privacy voorwaarden. Zou dit voor problemen zorgen misschien.

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@broekhua ik heb dat inmiddels gedaan mijn tv staat wel via wifi zou dit er mee te maken kunnen hebben dat ik hem bekabelt eventueel aansluit of staat hij bij jou ook via je wifi. en mijn vpn die gebruik ik op pc of laptop niet op mijn tv. maar het valt mij op zodra hij verbonden is met vpn mijn pc of laptop dat volgende dag een reboot plaats vindt. dus vandaar die vraag of het er mee te maken zou kunnen hebben.