annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Vertraging beeld en geluid na wisseling zender met afstandbediening

profile.country.NL.title
Tedvankessel
Nieuw

Vertraging beeld en geluid na wisseling zender met afstandbediening

Sinds 2 weken Sony kd 48A9 .bij wisseling van zender met de afstandbediening enkele seconden wachten op beeld en geluid. Hoe kan ik deze vertraging opheffen?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zou je misschien als het mogelijk is de volgende info met ons willen delen?

- Geluid uit de speakers van de A9 of uit een soundbar?

- Het wisselen van de zender op de A9 of op een mediabox?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Tedvankessel
Nieuw

hoi, het geluid komt uit de tv. De afstandbediening is gericht op de tv.

het maakt niet uit of ik de afstandbediening richt op de tv ontvanger van KPN of op de Sony tv zelf . De vertraging blijft.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Oke, geluid rechtstreeks uit de A9. Begrijp alleen nu even niet wat het richten van de afstandsbediening opeens nu in het verhaal doet.

@Tedvankessel  schreef:

Sinds 2 weken Sony kd 48A9 .bij wisseling van zender met de afstandbediening enkele seconden wachten op beeld en geluid. Hoe kan ik deze vertraging opheffen?

Als ik het goed nu begrijpt, wissel is van zender op de KPN-box en duurt het enkele seconden op beeld en geluid, normaal is het een fractie van een second.

Dit wordt volgens mij veroorzaakt door de traagheid van de KPN-box. Het is ook mogelijk dat de A9 even tijd nodig heeft om het beeld en geluid te verwerken (upscalen) als op de HDMI-poorten de verbeterde functie is ingeschakeld. Hoe zijn alle beeldverbeteraars ingesteld (standaard???)?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

De vertraging als je van zender verwisseld komt door de KPN ontvanger, deze reageert minder snel.

__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________