annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wannner gaat Apple TV app en Apple Airplay 2 ondersteunen ??

profile.country.NL.title
bigroot
Nieuw

Wannner gaat Apple TV app en Apple Airplay 2 ondersteunen ??

Hallo,

Wanneer komt Apple TV op andere modellen van Sony?  Zit hier op te wachten. Vind het vreemd dat Sony zich zo lang over doet om de Apple TV App beschikbaar te maken.

Ik heb een Sony TV: KD-55XD9305 

Wanneer gaat Sony Apple Airplay 2 ondersteunen?? Heb een duur TV gekocht 2,5 jaar geleden en via updates wordt dit nog niet ondersteund. Zo jammer, erg teleurgesteld in Sony. 

Als dit zo doorgaat dan zal ik twee keer nadenken voordat ik een Sony weer koopt. 

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemiddag,

@pa3eia gaf hier in dit topic antwoord op. Mocht er meer informatie beschikbaar komen, dan zal ik dat tevens delen.

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
bigroot
Nieuw

Hallo,

Dit antwoord niet mijn vraag. Wanneer wordt het ondersteund voor mijn Sony KD-55XD9305?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@bigroot  schreef:

Wanneer wordt het ondersteund voor mijn Sony KD-55XD9305?

Waarschijnlijk is niet de Sony Smart TV services privacy policy geaccepteerd. Je kan het vinden onder Settings > Help & feedback > Help > Status & Diagnostics > Privacy setting. Je hoeft alleen de Sony Smart TV services te accepteren. Dan worden de benodigde DRM keys gegenereerd.

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik denk niet dat de XD93 ondersteuning zal krijgen voor Airplay 2. Toestel komt uit 2016 en is dus al vijf jaar oud. 

Dat je het 2,5 jaar geleden gekocht hebt, betekent niet dat het magisch moderner is dan wanneer het op de markt kwam.