Deel jouw ervaring!
Hallo,
Wanneer komt Apple TV op andere modellen van Sony? Zit hier op te wachten. Vind het vreemd dat Sony zich zo lang over doet om de Apple TV App beschikbaar te maken.
Ik heb een Sony TV: KD-55XD9305
Wanneer gaat Sony Apple Airplay 2 ondersteunen?? Heb een duur TV gekocht 2,5 jaar geleden en via updates wordt dit nog niet ondersteund. Zo jammer, erg teleurgesteld in Sony.
Als dit zo doorgaat dan zal ik twee keer nadenken voordat ik een Sony weer koopt.
Hallo,
Dit antwoord niet mijn vraag. Wanneer wordt het ondersteund voor mijn Sony KD-55XD9305?
@bigroot schreef:
Wanneer wordt het ondersteund voor mijn Sony KD-55XD9305?
Waarschijnlijk is niet de Sony Smart TV services privacy policy geaccepteerd. Je kan het vinden onder Settings > Help & feedback > Help > Status & Diagnostics > Privacy setting. Je hoeft alleen de Sony Smart TV services te accepteren. Dan worden de benodigde DRM keys gegenereerd.
suc6 ermee,
73's
Ik denk niet dat de XD93 ondersteuning zal krijgen voor Airplay 2. Toestel komt uit 2016 en is dus al vijf jaar oud.
Dat je het 2,5 jaar geleden gekocht hebt, betekent niet dat het magisch moderner is dan wanneer het op de markt kwam.